top of page

גן מה עושות האיילות - בראשון לציון

מגלים את פלאי החלל

מנהלת הגן קרן בירקנפלד  מספרת:

גוגלה הוא כלי משמעותי מאוד אצלנו בגן.

כשהתחלנו לשלב אותו לא מזמן, ביקשתי מהילדים לחקור ב"גלה־לי" על נושאים שמעניינים אותם.

בסוף כל יום מי שרצה הציג את המידע שלמד במליאה באמצעות ״גלה־לי״ והמקרן. כעבור ימים אחדים נכנסנו לבידוד והכנתי סקר: "איזה נושא אני רוצה שנחקור בגן?" הילדים ענו עליו מבתיהם והנושא שנבחר היה החלל. כשחזרנו לגן מהבידוד יצאנו למסע לבניית תחנת חלל בגן.

חקרנו ב"גלה-לי" על מושגים שונים בתחום, כמו מעבורת החלל, אסטרונאוט, כוכבי הלכת ועוד, ועשינו מפת חשיבה  - מה צריך כדי להקים בגן תחנת חלל: מעבורת חלל,

לוח בקרה, מיטה עם חגורה, בלוני חמצן וכדומה.

כדי להשלים את החקר, נתתי לילדים משימה לבית:

לבחור נושא ב״גלה־לי״ שקשור לחלל, לחקור עליו,

להביא ציור שקשור לנושא ומה שהם למדו. את הדפים אנחנו מניילנים ויש לנו ספרון מושגים בתחנה. 

היום ילדי הגן שאלו אותי על היום והלילה, אז נכנסנו ל״גלה־לי״ כדי לחקור על השמש ועל היום והלילה ובנינו דגם של כדור הארץ מסתובב. הילדים האירו עליו בפנס כדי להמחיש את אור השמש - את היום ואת הלילה. 

כדי לחקור לעומק על כוכבי הלכת, כל שני ילדים בחרו

כוכב לכת, חקרו על אודותיו והעתיקו את שמו מהשאלה "איך כותבים את זה?"

גלה לי מנוע חיפוש

tools-01.png
ילד מציג במליאה את מה שלמד וזוכר על הזיקית.png

הקניית מיומנויות

שימוש בכלים אינטראקטיביים

פיתוח לומד עצמאי

סימול של ילד מחזיק ספר. מייצג את ההרגל של לומד עצמאי.

שיתוף

בחוויות

סימול של אצבע לוחצת על נקודה במסך. מייצג הקניית מיומנויות של שימוש בכלים אינטראקטיביים.
איור של ילד ומעל ראשו בועת דיבור. מייצג את פיתוח ההרגל של שיתוף בחוויות.

סיפורי הצלחה

סיפורי הצלחה משילוב כלי גוגלה בגנים

נשמח שתשתפו אותנו בחוויות הפעילות עם כלי גוּגָלֶה
או בכל שאלה, בקשה או פנייה.

אתיפיה-01.png

ילדי גן חרמון א' בחריש

מפיקים את הערך אתיופיה ב״גלה לי״

מסך נדל.png

ילדי גן רקפת במחניים (גליל עליון) מפיקים את הערך נדל ב״גלה לי״

מסך עטלף.png

סיכום מיזם הפקת ערך העטלף ב"גלה לי" בשיתוף גן צור בחולון

חדש בגוגלה

מגפון_edited.png

מצרכני תוכן ליצרני תוכן

ילדי הגנים מפיקים ערכים  בגלה-לי

גן זרון - ברמת גן

תקשורת בונה

מנהלת הגן עדי רפיד מספרת:

כלי גוגלה שימשו אותנו לעשייה חינוכית משמעותית במסגרת הלמידה מרחוק. שילבתי משימות חקר בגוגלה במערכת השבועית המובנית והיה שיתוף פעולה יפה מצד הילדים וההורים. למשל, ביקשתי מהם לחקור ב"גלה-לי" אודות חג הפסח ולשלוח אלי את המידע או להכין תעודת זהות ב"כתוב-לי" לכבוד יום העצמאות. אחד מילדי הגן אפילו שולח חידה שבועית לחבריו ב"מייל-לי". ההורים מרוצים מאד מהאפשרות לפעול בכלים מהבית, שמחים להרשות לילדים זמן מסך שבמהלכו הילדים פועלים באופן עצמאי, בטוח, עם תכנים תואמי גיל. כלי גוגלה מעניקים ערך מוסף משמעותי, כאשר הם מאפשרים לילדים למידה עצמאית מהבית, תחושת מסוגלות ותקשורת שגורמת לנו להמשיך להרגיש קרובים.

מכתב ששלח ילד לחבריו במייל לי ובו חידה

טיפוח סקרנות

שמירה

על קשר

פיתוח לומד עצמאי

איור של ילד מצמיד לאוזנו כוס פלסטיק. מייצג את פיתוח ההרגל של שמירה על קשר.
סימול של ילד מחזיק ספר. מייצג את ההרגל של לומד עצמאי.
סימול של ילד מביט דרך זכוכית מגדלת. מייצג את טיפוח הסקרנות.

מייל לי דואר אלקטרוני

איור של סמליל מייל לי. מעטפת דואר בתוך עיגול צהוב

גן חופית - יבנה

ממידע ליצירה

מנהלת הגן רויטל נווה מספרת:

מרכז המחשב שוקק במהלך כל היום בזכות גוגלה. אנו חוקרים ב”גלה-לי” נושאים שבהם עוסקים בגן, והילדים ממשיכים לחקור גם בבית ולהעמיק את הלמידה. לאחרונה ערכנו בגן פרויקט חקר בנושא סביבות החיים על כדור הארץ: יבשות, מדבריות, קרחונים, איים, הרי געש ועוד. הילדים אספו את המידע בשיתוף ההורים, ייצגו את המידע ביצירה או במסמך מסכם והציגו את המידע במליאה. המיצגים הוצגו לראווה בגן. זו הייתה למידה חווייתית מאד.

“מייל-לי” הוא כלי נהדר - הן מבחינה חברתית הן מבחינת רכישת הקריאה והכתיבה. אנו מקפידים לשלוח מכתבים לילד שחלה ולא הגיע לגן, וגם לי הילדים שלחו ברכת החלמה מהירה כשהייתי חולה.  מרגש ומחמם את הלב לראות את האפשרויות הגלומות בכלים, הן ברמה האישית והן ברמה החברתית. זה כלי שמעניק ערך מוסף משמעותי, וגם תורם למעורבות גדולה יותר של כל השותפים לעשייה החינוכית בפעילות הגן.

פיתוח

לומד עצמאי

סימול של עציץ ובתוכו צומח פרח דמוי נורת ליבון. מייצג את טיפוח היצירתיות
צילום של לוח תמונות בגן בנושא כוכבי הלכת וכדור הארץ.
סימול של ילד מחזיק ספר. מייצג את ההרגל של לומד עצמאי.
איור של סמליל גלה לי. זכוכית מגדלת בתוך עיגול תכלת

גלה לי מנוע חיפוש

טיפוח

יצירתיות

גלה לי מנוע חיפוש

איור של סמליל גלה לי. זכוכית מגדלת בתוך עיגול תכלת
צילום של ילדה ליד פתקי הצבעה.

חינוך לדמוקרטיה: הכרה של המושגים רוב ומיעוט

איור של תיבת קלפי ופתק משתלשל לתוכה. מיי

גן אנקור- כפר סבא

מחנכים
לדמוקרטיה
כאורח חיים

מנהלת הגן אסתי שביט מספרת:

גוגלה הוא חלק בלתי נפרד מהגן שלנו ומשתלב בכל נושא שאנו עוסקים בו. השנה ערכנו פרויקט חקר בנושא בריאת העולם, חקרנו את הנושא ב"גלה לי" וכפעילות מסכמת כל ילד יצר באמצעות "כתוב לי" ספרון אישי – משלב את סיפור הבריאה, איורים וציור חופשי. בשנה שעברה בעקבות הבחירות שנערכו לכנסת ולרשויות המקומיות ערכנו בחירות משלנו בגן ובדקנו איזה מרכז בגן הילדים ירצו לשדרג. כשלב ראשון חקרנו אודות הבחירות ב"גלה-לי" ולאחר מכן ביצענו בגן בחירות הלכה למעשה עם קלפי במקביל לעריכת סקר ב"כמה כמה". הכלים מעניקים לנו ערך מוסף והלמידה באמצעותם חווייתית ומהנה ולכן היא גם משמעותית ומיטבית. גם בתקופה שבה לא התקיימו לימודים בגנים, המשכנו לשמור על קשר חם ב"מייל לי" ובירכתי על הכלים שמאפשרים לנו להמשיך להרגיש קרובים גם מרחוק.

גן דולב - גליל עליון

חוקרים ויוצרים

מנהלת הגן לימור אלון מספרת:

בגן שלנו התחולל השנה תהליך חקר מדהים! התהליך החל כאשר שתי ילדות מהגן ראו חמניות באחד מטיולי השבת המשפחתיים שלהן ולמחרת הגיעו לגן והחליטו לחקור את הנושא.

ישבתי איתן ויחד בנינו תוכנית חקר – חשבנו איפה נמצא את המידע, איך נוכל לאסוף אותו ולזכור אותו ובסוף להעבירו לילדים האחרים.

הן החלו בחקר ב"גלה לי", נעזרו ב"כתוב לי" על מנת להוסיף סמלים שיעזרו להן לזכור את המידע ולבסוף הכינו ספרון בנושא החמנייה. הן הציגו את הנושא במליאה ונעזרו בספרון ובכרטיסיות הסמלים.

תהליך זה סחף אחריו את שאר ילדי הגן, אשר החלו לחקור נושאים רבים ומגוונים כגון: מדוזה, נחש, צפרדע, שמש, ירח ונושאים נוספים מעולם התוכן שלהם. לאחר החקר הכינו ספרון המסכם את המידע ומלווה בציורים ובסמלים, והציגו את הנושא במליאה. הספרונים שלהם מוצגים לראווה בפינת הספר בגן.

סימול של עיפרון ואותיות האלף בית. מייצג את פיתוח המיומנות של תקשורת בכתב ואוריינות לשפה הכתובה
צילום תוצר של ילד (ציור) וכיתוב של מבוגר בעקבות פעילות חקר בגלה לי.
איור של סמליל גלה לי. זכוכית מגדלת בתוך עיגול תכלת

גלה לי מנוע חיפוש

פיתוח מיומנות של תקשורת בכתב / אוריינות לשפה הכתובה

גן שיזף - בחולון

כותבים
מתוך עניין

מנהלת הגן אביבה עמרן מספרת:

כלי גוגלה משתלבים בחיי היום יום בגן והפכו לחלק טבעי בתהליך הלמידה של הילדים. הכלים מטפחים סקרנות, מעודדים חקר ותומכים ברכישת השפה הכתובה לקראת הכניסה לבית הספר. השנה, פנו אליי שני ילדים מהגן עם ציור שציירו ושיתפו אותי בכך שמאחורי הציור עומד סיפור. כתבנו יחד את הסיפור שהילדים חיברו והם הוסיפו איורים מתאימים. לאחר מכן הילדים כתבו את הסיפור בכוחות עצמם ב"כתוב לי". הכלים נגישים, ידידותיים ומותאמים ליכולות ולצרכי הילדים – כך שהם חווים הצלחה, מפתחים יכולות למידה עצמאית, רוכשים ביטחון עצמי ותחושת מסוגלות.

צילום של מכתב במייל לי שכתבה ילדה עם הברכה: החלמה מהירה

עידוד ו"טיפוח" התנהגות חברתית: הקניית מנהגים

איור של מעטפה ובתוכה מכתב עם לב. מייצג את טיפוח ההתנהגות החברתית, הקניית מנהגים כגון משלוח ברכות ואיחולים שונים.

מייל לי דואר אלקטרוני

איור של סמליל מייל לי. מעטפת דואר בתוך עיגול צהוב

גן פטל - יקנעם

מפתחים שיחה
ומשתפים
פעולה

מנהלת הגן לובה מנקר מספרת:

מרכז המחשב הפך להיות שוקק במהלך היום כולו בזכות גוגלה. הילדים חוקרים ומעמיקים בנושאים שמסקרנים אותם, תוך שיתוף פעולה. למשל כאשר חקרנו על פרחים, הילדים שלפו מידע מ"גלה לי" וערכנו השוואה בין החמנייה לחרצית. בעקבות שינויי מזג האוויר, כל ילד בחר מאפיין של מזג האוויר וחקר על אודותיו.

לקראת פסח הכנו ב"כתוב לי" הגדה. הילדים עבדו בשיתוף פעולה מלא ובכבוד הדדי ומצאו יחד דרכים יצירתיות לפתרון בעיות.

מייל לי" הוא כלי נהדר לתקשורת ולרכישת השפה הכתובה. אני מעודדת את הילדים לשלוח באמצעות "מייל לי" המלצות לטיולים שערכו וברכות החלמה מהירה לילד חולה.

מחמם את הלב להתוודע למגוון האפשרויות הגלומות בכלים, הן ברמה האישית הן ברמה החברתית.

סימול של אצבע לוחצת על נקודה במסך. מייצג הקניית מיומנויות של שימוש בכלים אינטראקטיביים.

הקניית מיומנויות

שימוש בכלים אינטראקטיביים

 איור של סמליל מייל לי. מעטפת דואר בתוך עיגול צהוב

מייל לי דואר אלקטרוני

 צילום של ילד שכותבת מכתב ברכה ״בהצלחה״ במייל לי עם חותמות של לבבות, פרחים וכו׳
סימול של עציץ ובתוכו צומח פרח דמוי נורת ליבון. מייצג את טיפוח היצירתיות.

טיפוח

יצרתיות

סימול של אצבע לוחצת על נקודה במסך. מייצג הקניית מיומנויות של שימוש בכלים אינטראקטיביים

הקניית מיומנויות

שימוש בכלים אינטראקטיביים

גלה לי מנוע חיפוש

איור של סמליל גלה לי. זכוכית מגדלת בתוך עיגול תכלת
צילום מסך מתוך גלה לי. קטגוריה חקר החלל, איורים וכיתובים של טלסקופ, חללית, טייס חלל, תחנת חלל ומעבורת חלל
סימול של ילד מביט דרך זכוכית מגדלת. מייצג את טיפוח הסקרנות.
סימול של ילד מחזיק ספר. מייצג את ההרגל של לומד עצמאי.

פיתוח לומד עצמאי

טיפוח סקרנות

גן על אזורי - נתניה

מגלים את פלאי החלל ויוצרים דגם משוכלל

מנהלת הגן נתי טורג׳מן מספרת:

פעילות הילדים בכלי גוגלה היא חוויה מעצימה, התורמת להתפתחות האישית של כל ילד. בתהליך החקר הילדים מעלים רעיונות, מנהלים שיח ומעשירים אלה את אלה. השנה, לבקשת הילדים, ערכנו פרויקט חקר בנושא החלל. "גלה לי" הנגיש בעבורנו את המידע בצורה הטובה ביותר - בתכנים ובתמונות המרהיבות והמגוונות. בהמשך הכינו הילדים דגמים מורכבים של מערכת השמש. התהליך היה מלמד ומשמעותי. ההורים היו שותפים פעילים לאורך השנה, התרגשו לקבל מכתבים מילדיהם ועודדו את הילדים לפעול בכלי גוגלה גם בבית.

גן שקד - שער הנגב

חוקרים בשמחה  בשיתוף המשפחה

מנהלת הגן רותי צרור מספרת:

כלי גוגלה הם אינטואיטיביים וידידותיים לילדים. המלל והמידע מותאמים היטב לשלב ההתפתחותי של הילדים ומאפשרים להם לפעול במחשב באופן עצמאי לחלוטין. "גלה לי" מסייע לנו בתהליכי חקר בגן. אני קוראת לתהליך "החקר הראשון שלי": כל ילד שחוגג יום הולדת עורך יחד עם הוריו בבית תהליך חקר על נושא שמעניין אותו ומציג את הנושא על לוח תצוגה. זוהי חוויה מעצימה ולמידה משמעותית ואיכותית מאוד, שהפכה כבר למסורת בגן שלנו. ההורים נרגשים ונהנים ממנה לא פחות מהילדים. מהלוחות השונים אנו יוצרים ספר גדול, המתעד את תהליכי החקר לאורך השנה. בכל פעם מחדש הילדים ואני נחשפים למידע נוסף. 

הכלים מעודדים תקשורת בין כל השותפים למעשה החינוכי. הצוות ואני משתפים את ההורים באמצעות מייל לי, הילדים שולחים מכתבים ושומרים על קשר עם חבר שנעדר מהגן ומתכתבים בהתלהבות עם הוריהם ואיתי, ואני מקפידה לענות על המכתבים בכל ערב ומוסיפה איורים כדי לעודד אותם להמשיך ולכתוב. נוכחתי לראות עד כמה הכלים מאפשרים לילדים להביא את עצמם לידי ביטוי, לגלות אכפתיות ודאגה לאחר. התפקיד שלי הוא רק להנגיש אותם לילדים ולהורים, ומשם השמיים הם הגבול.

פיתוח לומד עצמאי

סימול של ילד מחזיק ספר. מייצג את ההרגל של לומד עצמאי.
איור של סמליל גלה לי. זכוכית מגדלת בתוך עיגול תכלת

גלה לי מנוע חיפוש

צילום של קולאג׳ בנושא דבורה ממשפחת החרקים. איורים של דבורה, פרחים, כוורת, דבוראי,טיפול בעקיצת דבורה

טיפוח סקרנות

סימול של ילד מביט דרך זכוכית מגדלת. מייצג את טיפוח הסקרנות.

פיתוח

מיומנויות

חשיבה

סימול של ראש אדם שבמח שלו מצוירים גלגלי שיניים. מייצג פיתוח מיומנויות חשיבה

גן גפן - גליל תחתון

מגלים את פלאי החלל ויוצרים דגם משוכלל

מנהלת הגן נחמי מזרחי מספרת:

מרכז המחשב הפך להיות שוקק במהלך כל היום בזכות גוגלה. הילדים חוקרים ב"גלה-לי" בזוגות, באופן עצמאי לחלוטין ומתחלפים ביניהם לאורך היום. אנו חוקרים ב”גלה-לי” בנושאים בהם עוסקים בגן, והילדים ממשיכים לחקור גם בבית ולהעמיק את הלמידה. אנו שומעות הדים חיוביים מההורים. מידי פעם אנו שולחות לילדים משימות בית, ומבקשות מהם לחקור בנושא מסוים ולשתף את המידע בגן. כרגע אנחנו עוסקים בנושא החלל, בעקבות השיגור של החללית "בראשית" לירח. הילדים חקרו בהנאה רבה על כוכבי הלכת ועל החלל, ולאחר מכן יצרנו בגן דגם של חללית. זו הייתה למידה חווייתית מאד. הילדים נהנים מאוד מ"מייל לי" ומתכתבים המון זה עם זה, עם צוות הגן ועם המשפחה המורחבת. אנחנו מקפידים לשלוח תמיד ברכת החלמה מהירה לילד שחלה ונעדר מהגן. זה כלי שמעניק ערך מוסף משמעותי, וגם תורם למעורבות גדולה יותר של כל השותפים לעשייה החינוכית בפעילות הגן.

צילום של עבודה בנושא כדור הארץ. איור של כדור הארץ, ענני נוצה וכבשה בעקבות פעילות חקר בגלה לי.

גלה לי מנוע חיפוש

איור של סמליל גלה לי. זכוכית מגדלת בתוך עיגול תכלת

פיתוח

מיומנויות

חשיבה

סימול של ראש אדם שבמח שלו מצוירים גלגלי שיניים. מייצג פיתוח מיומנויות חשיבה
 סימול של עציץ ובתוכו צומח פרח דמוי נורת ליבון. מייצג את טיפוח היצירתיות

טיפוח יצרתיות

גן גלי ציון - אשדוד

למידת עמיתים

מנהלת הגן ליאת פריטל מספרת:

גוגלה הוא חלק בלתי נפרד משגרת הגן שלנו ומשתלב בכל נושא שאנו עוסקים בו. כל בוקר נפתח בסימון נוכחות בלוח "מי בא לגן" ומענה על שאלת סקר וכך לומדים לאסוף מידע, לנתח גרפים ולקבל החלטות מושכלות.

לאורך השנה ערכנו בגן פרויקט חקר בנושא "הסביבה והים" במהלכו למדנו על חשיבות השמירה על הים ובעלי החיים שבו. הסרטונים החווייתיים ב"גלה לי" הנגישו את המידע לילדים וסייעו בתהליכי החקר. ערכנו סקר ב"כמה כמה" כדי לאפשר לילדים לבחור את בעל החיים שעליו ירצו לחקור. הילדים התחלקו לקבוצות, והמשיכו את הלמידה בבית בשיתוף ההורים. את המידע שאספו ייצגו ביצירה, משחק, הצגה, שיר או שילוט והציגו בפני חבריהם במליאה. זו הייתה למידה חווייתית ומעצימה מאד.

“מייל-לי” הוא כלי נהדר - הן מבחינה חברתית הן מבחינת רכישת הקריאה והכתיבה. הוא מאפשר לילדי הגן תקשורת שוטפת עם חברים שנעדרים בעקבות טיול או מחלה. השנה ילדה מהגן עברה לגור בארה"ב והיא והילדים משתפים זה את זה באמצעות המייל בחוויות וממשיכים להרגיש קרובים. מחמם את הלב לראות את האפשרויות הגלומות בכלים תואמי התפתחות, גם ברמת האישית וגם ברמה החברתית. כלי גוגלה מעניקים ערך מוסף משמעותי, וגם תורמים למעורבות גדולה יותר של כל השותפים לעשייה החינוכית בפעילות הגן.

שמירה

על קשר

איור של ילד מצמיד לאוזנו כוס פלסטיק. מייצג את פיתוח ההרגל של שמירה על קשר.
 איור של סמליל מייל לי. מעטפת דואר בתוך עיגול צהוב

מייל לי דואר אלקטרוני

מכתב במייל לי שכתבה ילדת גן מארה״ב לחבריה בגן עם הכיתוב ״רציתי לספר״ וחותמת של לב, פרחים, כוכבים וחייכן

פיתוח מיומנות של תקשורת בכתב / אוריינות לשפה הכתובה

סימול של עיפרון ואותיות האלף בית. מייצג את פיתוח המיומנות של תקשורת בכתב ואוריינות לשפה הכתובה

שיתוף

בחוויות

איור של ילד ומעל ראשו בועת דיבור. מייצג את פיתוח ההרגל של שיתוף בחוויות.

גן הדס - רמת גן

חוקרים באהבה
ומתנסים בכתיבה

מנהלת הגן ציפי אשורי מספרת:

גוגלה הוא חלק בלתי נפרד משגרת הגן שלנו ומשתלב בכל נושא שאנו עוסקים בו בגן. הכלים מעשירים בידע, תורמים לפיתוח סקרנות ומיומנויות הכתיבה. גם בימים אלה כשהגן סגור, אנו ממשיכים בלמידה מרחוק ושומרים על קשר רציף בעזרת כלי גוגלה. "מייל לי" הוא כלי נהדר, הילדים מתעניינים בשלום חבריהם ומשפחתם המורחבת ומנהלים תקשורת כתובה "כמו גדולים". כולם נלהבים ושמחים מיצירת קשר בדרך זו. מחמם את הלב להתוודע למגוון האפשרויות הגלומות בכלים, הן ברמה האישית והן ברמה החברתית, במיוחד בתקופה הזו.

מכתב במייל לי מילד גן למנהלת הגן מאלך יום עצמאות שמח עם חותמות של לבבות , פרפרים וכוכבים.
איור של סמליל מייל לי. מעטפה בתוך עיגול צהוב

מייל לי דואר אלקטרוני

אוריינות- סימול של עיפרון ואותיות האלף בית. מייצג את פיתוח המיומנות של תקשורת בכתב ואוריינות לשפה הכתובה
איור של מעטפה ובתוכה מכתב עם לב. מייצג את טיפוח ההתנהגות החברתית, הקניית מנהגים כגון משלוח ברכות ואיחולים שונים.

עידוד ו"טיפוח" התנהגות חברתית: הקניית מנהגים

פיתוח מיומנות של תקשורת בכתב / אוריינות לשפה הכתובה

גן מדברון - רמת גן

מגלים את פלאי החלל ויוצרים דגם משוכלל

מנהלת הגן דקלה רדעי מספרת:

פעילות הילדים בכלי גוגלה היא חוויה מעצימה, התורמת להתפתחות האישית של כל ילד. בתהליך החקר הילדים מעלים רעיונות, מנהלים שיח ומעשירים אלה את אלה. השנה, לבקשת הילדים, ערכנו פרויקט חקר בנושא החלל. "גלה-לי" הנגיש בעבורנו את המידע בצורה הטובה ביותר - בתכנים ובתמונות המרהיבות והמגוונות. בהמשך הכינו הילדים דגמים מורכבים של מערכת השמש, מעבורת חלל וחללית. התהליך היה מלמד ומשמעותי. גם בימים אלה כשהגן סגור, אנו ממשיכים בלמידה מרחוק ושומרים על קשר רציף בעזרת כלי גוגלה. הילדים נהנים במיוחד מ"מייל-לי" ומתכתבים המון זה עם זה, עם צוות הגן ועם המשפחה המורחבת.

צילום של לוח בגן ילדים בנושא: מה מסקרן אותי בנושאי כדור הארץ. על הלוח תלויות תמונות שאלות וסימן שאלה.
 סימול של ראש אדם שבמח שלו מצוירים גלגלי שיניים. מייצג פיתוח מיומנויות חשיבה

פיתוח

מיומנויות

חשיבה

איור של סמליל גלה לי. זכוכית מגדלת בתוך עיגול תכלת

גלה לי מנוע חיפוש

סימול של ילד מחזיק ספר. מייצג את ההרגל של לומד עצמאי

טיפוח סקרנות

סימול של ילד מביט דרך זכוכית מגדלת. מייצג את טיפוח הסקרנות

פיתוח
לומד עצמאי

bottom of page